Вітаю Вас, Гість

Результати моніторингу освітнього процесу у Бережківській ЗОШ І - ІІІ ступенів за 2020/2021 навчальний рік

 

У 2020/2021 навчальному році педагогічний колектив проводив освітню діяльність, керуючись освітньою програмою Бережківської ЗОШ І – ІІІ ступенів, схваленою педагогічною радою (протокол № 1 від 28.08.2020 року), критеріями внутрішньої системи забезпечення якості освіти, запровадженої у _______ році (наказ директора школи від _______________ №_____), відповідно до плану роботи закладу освіти на 2020/2021 навчальний рік, затвердженого на засіданні педагогічної ради (протокол № 1 від 28.08.2020 року).

Головною метою освітньої діяльності школи був всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства.

Педагогічні працівники обізнані з процедурою забезпечення якості освітньої діяльності, якості освіти та її цілями; своїм внеском у результативність забезпечення якості освіти.

Вчителі школи організували свою роботу на засадах академічної доброчесності, інформували учнів про основні принципи академічної доброчесності і дотримання цих норм.

У міру можливостей було забезпечено для учнів комфортне та безпечне освітнє середовище. Учні та працівники школи обізнані та дотримуються вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки. Проводиться постійна профілактична робота щодо попередження шкільного травматизму. Були створені умови для якісного харчування здобувачів освіти.

Згідно розроблених правил користування мережею Інтернет, інтернет – ресурси використовувалися виключно з освітньою метою.

Адаптація та інтеграція учнів до освітнього процесу базувалася на наступності ланок освіти та залученні всіх учасників освітнього процесу (педагогічних працівників, психологічної служби, учнів, батьків) до адаптаційних заходів. Адаптації освітнього процесу потребували учні 1, 5 класів, новоприбулі учні, учні з особливими освітніми потребами, учні інших етнічних груп населення, соціально вразливих груп.

Політика запобігання булінгу у школі у 2020/2021 навчальному році була комплексною і охоплювала всіх учасників освітнього процесу. Було здійснено аналіз звернень, анкетування учнів, батьків та вчителів з метою виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі освіти.

Заступник директора з виховної роботи здійснила ознайомлення усіх учасників освітнього процесу із Планом заходів із протидії булінгу (зокрема на сайті школи).

Було забезпечено освітній процес із дітьми з особливими освітніми потребами (створена індивідуальна освітня проєкторія, забезпечене формувальне оцінювання, кооперативне навчання, SMART – технології для дітей з особливими освітніми потребами, постійно проводилися консультації з батьками про особливості навчання і розвитку дитини).

Так як реформування загальної середньої освіти передбачає зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів, то у 2020/2021 навчальному році процес інформування та оприлюднення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювався відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених МОН України, а на їх основі – розробленими вчителями критеріями оцінювання, до учнів у різних формах.

У 1 – 3 класах НУШ використовувалося учнівське портфоліо як спосіб оцінювання навчальних досягнень учнів. У 4 – 11 класах, крім традиційної (бальної) системи оцінювання впроваджувалося формувальне оцінювання.

У 2020/2021 навчальному році у школі навчалося 175 учнів (у минулому навчальному році – 173), у тому числі 1 учень на інклюзивній формі навчання. 1 учениця (11 клас) – на екстернатній формі навчання.

Освітній процес здійснювали 26 педагогів. Педагоги закладу освіти у своїй діяльності застосовували освітні технології, спрямовані на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь учнів. Це включення здобувачів освіти у дослідницьку, проєктну діяльність, розвязання ситуативних, проблемних завдань, технологію квесту, перевернутого, змішаного навчання.

Реалізація педагогами школи під час навчальних занять та позакласних заходів наскрізних ліній також сприяли формуванню навчальних і життєвих компетентностей учнів.

Навчанням було охоплено 100% учнів. За статистичними даними, у 2020/2021 навчальному році високого рівня знань 6 учнів (3 – у початковій школі, 3 учнів – в основній), що становить 4,9% всіх здобувачів освіти 4 – 11 класів. У минулому навчальному році цей показник був наступний – 10 відмінників (8%). Похвальними листами у цьому навчальному році нагороджені:

Баньковська Софія – учениця 4 класу;

Загоровська Тетяна – учениця 4 класу;

Юрко Дарина – учениця 4 класу;

Шевчук Олександр – учень 5 класу;

Костючок Наталія – учениця 8 класу;

Тушич Анастасія – учениця 9 класу;

Достатнього рівня знань досягли 59 учнів (48% учнів школи). У минулому навчальному році – 73 учні (52%).

Середній рівень навчальних досягнень мають 56 учнів школи (46%). У минулому навчальному році – 53 учні (38%). Початковий рівень знань – 1 учень (0,8%). У минулому навчальному році 3 учні (2%).

9 учнів 4 класу (вчитель Костючок А.Я.) мають високий і достатній рівні знань – 60%.

Серед учнів 5 – 11 класів найвищий відсоток достатнього і високого рівнів знань в учнів 6 класу – 71% (класний керівник Калюх Т.В.) та 9 класу – 69% (класний керівник Сидоришина В.О.). По класах це подано у таблиці (додається).

На виконання  наказу директора школи від _________________ №_____«Про організацію роботи з обдарованими та здібними учнями» з метою підвищення якості освіти, виховання громадянина в дусі патріотизму та демократичних цінностей, інноваційного розвитку освіти, створення оптимальних умов для надання системної підтримки обдарованій та здібній молоді, забезпечення рівного доступу до здобуття якісної освіти, соціального захисту здібних та обдарованих дітей, педагогічним колективом школи у 2020/2021 н.р. проводилася певна робота.

На початку навчального року було переглянуто та поновлено шкільний інформаційний банк даних про обдарованих та здібних учнів 2 – 11 класів.

Діяльність педагогічного колективу була спрямована на вирішення таких завдань:

  • Пошук обдарованих дітей та цілеспрямована робота з ними;
  • Створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морального, естетичного та фізичного розвитку учнів;
  • Формування в учнів потреби до самоосвіти, творчого пошуку.
  • Впровадження інноваційних форм і прийомів навчання;
  • Надання можливості учням реалізовувати власні творчі ідеї під час науково – дослідницької роботи;
  • Сприяння вихованню свідомого конкурентоспроможного громадянина України.

У жовтні 2020 року  проведено перший етап всеукраїнських предметних олімпіад з навчальних предметів.

У ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад в очному режимі було відмінено у зв’язку із карантинними обмеженнями. Усі інші конкурси проходили у дистанційному режимі.

У ІІ етапі XX Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Єднаймося, братии мої»: - ІІІ місце здобула Олексієвець Валерія, 10 клас, номінація «Історія України і державотворення» (керівник Петрушко М.В.), ІІ місце  - Загоровський Сергій, 10 клас, номінація «Декоративно – прикладне мистецтво» (керівник Бойко В.С.), ІІ місце – Олексієвець Валерія, 10 клас, номінація «Література» (керівник Сидоришина В.О., Погулич К.В.).

У Всеукраїнському конкурсі на онлайн – платформі «На урок», «Безпечний інтернет» (керівник Чмуневич Н.М.) дипломом І ступеня нагороджені Баньковська Софія (учениця 4 класу), Разкевич Владислав (учень 4 класу), Тушич Анастасія (учениця 9 класу), Костючок Наталія (учениця 8 класу). Диплом ІІ ступеня отримали Калюх Іван (учень 6 класу), Костючок Роман (учень 9 класу). Дипломом ІІІ ступеня нагороджені Бойко Надія (учениця 6 класу), Довженко І. (уч. 9 класу), Богдан І. (учениця 9 класу).

Костючок Наталія, 8 клас стала переможцем І (відбіркового) етапу дистанційного конкурсу читців – декламаторів «В Тарасовій душі, у Лесиній пісні живе Україна моя» - ІІІ місце (керівник Погулич К.В.).

Костючок Наталія, 8 клас, отримала диплом І ступеня у відбірковому (районному) заочному конкурсі робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» - в номінації «фото із застосуванням програми «Adobe photoshop» (керівник Чмуневич Н.М.) ІІ місце здобула учениця 9 класу Тушич Анастасія у І етапі конкурсу захисту науково – дослідницьких робіт Малої академії наук. Відділення «англійська мова» (керівник Колода О.П.)

У дистанційній олімпіаді з англійської мови «Всеосвіта. Весна – 2021» (керівник Кузло Н.І.) взяли участь 13 учнів школи. Шестеро з них стали переможцями:

1 місце – Загоровська Т., 4 клас;

2 місце – Куришко О., 4 клас;

2 місце – Юрко Д., 4 клас;

3 місце – Баньковська С., 4 клас;

3 місце – Колотуша В., 4 клас;

3 місце – Костючок Н., 8 клас;

Учні школи – учасники І етапу Всеукраїнського фестивалю – конкурсу «Молодь обирає здоров’я» стали переможцями, зайнявши ІІІ місце (керівник Костючок Н.М.)

У Всеукраїнському конкурсі «Безпечний інтернет – 2» (керівник Чмуневич Н.М.) дипломами І ступеня нагороджені 6 учнів, ІІ ступеня – 3 учні, ІІІ ступеня – 1 учень.

У Всеукраїнському заочному конкурсі «Година Землі» від проєкту «На урок» (керівник Чмуневич Н.М.) дипломом ІІ ступеня нагороджені Калюх І. (6 клас), Денищич В. (5 клас), Тушич В. (5 клас).

Учасники освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році взяли участь у 3 Всеукраїнських та Міжнародних заочних інтелектуальних конкурсах (у минулому навчальному році – 3). Це Міжнародний заочний математичний конкурс «Кенгуру» (34 учні, з них 27 переможців (керівник Калюх Т.В.), Міжнародна природнича гра «Геліантус» (25 учасників, з них 6 переможці) – керівник Чмуневич Н.М., Всеукраїнський заочний конкурс «Знавці Біблії» - 17 учасників, 2 переможці, Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» (30 учасників, 27 переможців).

Прикро, що у цьому навчальному році учасники освітнього процесу не взяли участі у Всеукраїнському конкурсі із зарубіжної літератури «Санфлаус», Міжнародному фізичному конкурсі «Левеня», Всеукраїнському конкурсі із суспільних наук «Кришталева сова», Всеукраїнському заочному історичному конкурсі «Лелека», Міжнародному заочному конкурсі з англійської мови «Гринвіч». У попередні роки багато учнів отримали у цих конкурсах відмінні і добрі результати.

У конкурсі знавців Біблії – 17 чоловік (керівник Андрієвська О.В.) 2 переможці: 1 місце – Калюх О., 9 клас, 3 місце – Калюх І., 6 клас.

Всеукраїнська інтернет – олімпіада з хімії «Весна 2021» - 14 чоловік (керівник Чмуневич Н.М.): диплом І ступеня – Чмуневич Ілона, 9 клас; диплом ІІ ступеня – Гришкевич Максим, 10 клас, диплом ІІІ ступеня – Тушич Анастасія – 9 клас, Олексієвець Валерія – 10 клас; сертифікат учасника, - 10 чоловік.

Всеукраїнський конкурс «Година Землі» (керівник Чмуневич Н.М.) диплом ІІ ступеня : Денищич Вероніка – 5 клас, Тушич Володимир – 5 клас,

Калюх Іван – 5 клас, Сертифікати – 2 учасника.

За підсумками моніторингу динаміки діяльності вчителів з обдарованими учнями за 2019/2021 роки найбільше балів набрала вчитель хімії і заступник директора з виховної роботи Чмуневич Н.М., ІІ місце – учитель української мови і літератури Сидоришина В.О., ІІІ місце – вчитель математики Калюх Т.В. та української мови і літератури Погулич К.В.

Керівництво закладу освіти сприяло створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечувало конструктивну взаємодію учнів, їх батьків, педагогічних працівників та взаємну довіру. Для педагогічних працівників – це наради, педагогічні ради, внесення пропозицій, для учнів – регулярне спілкування, постійна комунікація з учнівським самоврядуванням, залучення учнів до обговорення важливих для діяльності школи рішень.

Інформаційна відкритість забезпечувалася інформуванням учасників освітнього процесу повідомленнями на сайті школи, на сторінці школи у фейсбуці, дошці оголошень, публікації інформаційних листів, шкільної газети «На хвилях шкільного життя».

Керівництво школи постійно реагувало на випадки порушень прав та невиконання обов’язків учасників освітнього процесу.