Вітаю Вас, Гість

Педагогічний досвід 

  1. Погулич Катерина Василівна, вчитель української мови і літератури. Наказ від 21.01.2011 року №4 «Про підсумки вивчення досвіду роботи вчителя української мови і літератури Погулич К.В. «Впровадження методів проектів на уроках української мови і літератури»
  2. Скумін Мирослава Матвіївна, вчитель географії. Наказ від 06.03.2012 року №32 «Про підсумки вивчення досвіду роботи вчителя географії Скумін М.М. з теми «Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення географії, як чинник створення ситуації успіху»
  3. Сергеєва О.Д., педагог – організатор. Наказ від 25.05.2013 року №38 «Про підсумки вивчення досвіду роботи педагога – організатора Сергеєвої О.Д. з теми «Створення умов для всесторонього розвитку особистості через роботу органів учнівського самоврядування»
  4. Костючок Алла Яківна, учитель початкових класів. Наказ від 09.06.2013 року №81 «Про підсумки вивчення досвіду роботи вчителя початкових класів Костючок А.Я. з теми «Формування в учнів основ проектної діяльності як способу здобування знань, та її проектного втілення, розвитку компетентності»
  5. Петрушко Микола Васильович, вчитель історії. Наказ від 30.04.2015 року №36а «Про підсумки вивчення досвіду роботи вчителя історії Петрушка М.В. з теми «Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії»
  6. Кузло Наталія Іванівна, класний керівник. Наказ від 05.05.2015 року №43 «Про підсумки вивчення досвіду роботи класного керівника Кузло Н.І. з теми «Створення умов для різнобічного розвитку особистості, самореалізації учня в системі навчання і виховання»
  7. Калюх Татяна Василівна, вчитель математики. Наказ від 10.02.2017 року №22а «Про затвердження досвіду роботи вчителя математики Калюх Т.В. з теми «Розвиток творчого потенціалу вчителя, учня в інноваційному освітньому середовищі»
  8. Кузло Наталія Іванівна, вчитель англійської мови. Наказ від 19.03.2018 року №21 «Про підсумки вивчення і затвердження досвіду роботи вчителя англійської мови Кузло Н.І. з теми «Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості на уроках англійської мови»