Річний звіт про діяльність закладу освіти за 2020/2021 навчальний рік
Пріоритетні цілі закладу загальної середньої освіти на 2021/2022 навчальний рік
1. Головними цілями Бережківської ЗОШ І-ІІІ ступенів як центру інтелектуального розвитку особистості є:
- реалізація державної політики у сфері навчання;
- забезпечення активного, свідомого, безперервного, систематичного засвоєння здобувачами освіти основ наук, вироблення вміння застосовувати набуті вміння і знання у практичній діяльності, всебічний розвиток дитини як особистості з урахуванням її здібностей і талантів;
- пошук і відбір здібних та обдарованих дітей, надання їм можливостей реалізації особистих творчих планів;
- формування у здобувачів освіти необхідних життєвих і навчальних компетентностей, навичок активної пізнавальної діяльності, розвиток творчого потенціалу;
- громадянське, національне виховання та розвиток здобувачів освіти;
- забезпечення умов для ранньої професійної орієнтації та професійного самовизначення здобувачів освіти, їх підготовки до вступу у вищі навчальні заклади, підготовки до адаптації в соціумі;
- становлення особистості здобувача освіти, його орієнтація на подальший розвиток, самовиховання, самовизначення, самоствердження;
- розробка педагогічним колективом нового змісту освіти, впровадження нових освітніх та управлінських технологій;
- сприяння створенню в сім’ї соціально-розвиваючого середовища для розвитку здібних та обдарованих дітей;
- становлення батьків, як суб’єктів освітнього процесу у закладі;
- забезпечення психологічного супроводу управлінського та освітнього процесів;
- створення умов для самовираження дитиною свого «Я» у навчальній і творчій праці;
- впровадження особистісно зорієнтованих методів навчання як засобу розвитку творчого потенціалу здобувача освіти, вчителя, керівника;
- забезпечення розвивальних можливостей уроку, диференціації підходів до організації роботи з дитячим, батьківським колективами;
Завданням школи І ступеня є забезпечення інтенсивного пізнавального та інтелектуального розвитку дітей, формування комунікативних навичок, залучення до активної творчої діяльності в секціях, гуртках, створення умов для економічного, естетичного та фізичного розвитку, підготовки здібних та обдарованих дітей до навчання в освітньому закладі.
Завданням освітнього закладу ІІ ступеня є здобуття стійких знань з основ наук, які застосовуються у творчій діяльності, здобуття навичок культури розумової праці, формування методів наукового пізнання, евристичного мислення, підготовки до ранньої профорієнтації. Залучення здобувачів освіти до вивчення курсів за вибором.
Завданням освітнього закладу ІІІ ступеня є засвоєння фундаментальних наук, розвиток спеціальних та практичних здібностей, забезпечення професійної орієнтації здобувачів освіти, підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади, самоконтроль і самооцінка власної діяльності.
Головним завданням школи є:
- формування ключових і навчальних компетентностей здобувачів освіти;
- створення умов для здобуття учасниками освітнього процесу понад державний освітній мінімум;
- збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу держави;
- розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватися, формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;
- надання здобувачам освіти можливостей для реалізації індивідуальних, творчих потреб;
- сприяння розвитку високої мовної культури дітей і молоді, виховання поваги до державної мови та мов національних меншин України, толерантності у ставленні до носіїв різних мов і культур;
- пошук і відбір для навчання талановитої молоді;
- оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів, форм навчання та виховання.
2. У 2021/2022 навчальному році колектив заклад освіти розпочне роботу над реалізацією завдань науково-методичної проблемної теми «Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу як умова розвитку творчих здібностей учнів та зростання фахової майстерності вчителя в контексті розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти» (ІІІ формувальний етап).
Для цього:
- Створювати інноваційно – навчальне середовище у всіх видах освітньої діяльності;
- Опанувати теоретичними основами науково – методичної проблеми «Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу як умова розвитку творчих здібностей учнів та зростання фахової майстерності вчителя в контексті розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти»;
- Забезпечити повне виконання вимог Закону України «Про освіту» щодо обов'язкової повної середньої освіти;
- Забезпечити повне виконання плану заходів щодо впровадження в освітній процес Концепції «Нова українська школа»
- Створювати інноваційно-навчальне середовище у всіх видах навчальної та виховної діяльності;
- Скоординувати зміст методичної роботи, зміст внутрішньошкільного контролю та керівництва, проведення на цій основі засідань педради, нарад при директору, систему самоосвіти вчителів;
- Розвивати ініціативу учнів, їх творчі і організаторські здібності, небайдужість до навчання та шкільних справ;
- Скоординувати зміст посадових обов'язків вчителів, класних керівників з метою підвищення якості освітнього процесу;
- Опанувати теоретичними основами науково-методичної проблеми «Створення умов для формування ключових компетентностей учнів на інноваційній основі», створити інформаційно – методичний банк даних з науково-методичної проблеми;
- Активізувати видавничу діяльність педагогів;
- Активізувати навчальну діяльність здобувачів освіти шляхом створення позитивної мотивації учіння;
- Створити умови для формування ключових і навчальних компетентностей здобувачів освіти засобами змісту освіти;
- Удосконалювати систему організації освітнього процесу на основі сучасних тенденцій розвитку освіти, Концепції Нової української школи.
- Поряд з навчальною, позакласну роботу з предметів вважати першочерговою і обов'язковою для кожного вчителя як основу роботи із обдарованими дітьми;
- Залучати батьків до участі в освітньому процесі до взаємодії із закладом освіти. Акцентувати увагу на проблемі профілактики правопорушень здобувачів освіти;
- Залучати педагогів до перспективних моделей педагогічного досвіду, формувати нове педагогічне мислення, прагнути до постійного розвитку, оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість здобувача освіти);
- Надалі вдосконалювати і підвищувати ефективність діяльності учкому;
- Дбати про раціональне використання навчально-матеріальної бази, збереження навчального обладнання, бережливе ставлення до майна.
- Залучати психологічну службу закладу освіти до участі у освітньому процесі;
Педколектив освітнього закладу вважатиме завдання на запланований період виконаними за умови опанування освітніх цінностей, визначених у річному плані роботи.
- Систематизувати дані щодо формування науково – методичної проблеми;
- Удосконалити фаховий рівень педагогів у межах науково – методичної проблеми;
- Проаналізувати динаміку особистісних переорієнтацій педагогів;
- Вивчити результативність та ефективність впровадження науково – методичної проблеми в практику через методичні форми роботи;
- Організувати самоосвітню роботу педагогів із практичного, теоретичного гранування основних положень інноваційних технологій, психолого-педагогічної дидактики щодо створення умов для формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу;
- Створити та реалізувати проект «Підвищення професійної компетентності педагога як засіб формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи»;
- Створити умови для комфортного і безпечного освітнього середовища;
- Створити дієву систему оцінювання здобувачів освіти.
ЩОРІЧНИЙ ЗВІТ ПЕРЕД ГРОМАДСЬКІСТЮ
Аналіз підсумків 2019/2020 навчального року
Пріоритетні цілі і завдання школи на 2020-2021 навчальний рік
Створення необхідних умов для навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти
|