Вітаю Вас, Гість

Річний звіт про діяльність закладу освіти за 2020/2021 навчальний рік

http://berezhkyschool.ucoz.ua/zvit_direktora_2021-1.docx

Пріоритетні цілі закладу загальної середньої освіти на 2021/2022 навчальний рік

1. Головними цілями Бережківської ЗОШ І-ІІІ ступенів як центру інтелектуального розвитку особистості є:

  • реалізація державної політики у сфері навчання;
  • забезпечення активного, свідомого, безперервного, систематичного засвоєння здобувачами освіти основ наук, вироблення вміння застосовувати набуті вміння і знання у практичній діяльності, всебічний розвиток дитини як особистості з урахуванням її здібностей і талантів;
  • пошук і відбір здібних та обдарованих дітей, надання їм можливостей реалізації особистих творчих планів;
  • формування у здобувачів освіти необхідних життєвих і навчальних компетентностей, навичок активної пізнавальної діяльності, розвиток творчого потенціалу;
  • громадянське, національне виховання та розвиток здобувачів освіти;
  • забезпечення умов для ранньої професійної орієнтації та професійного самовизначення здобувачів освіти, їх підготовки до вступу у вищі навчальні заклади, підготовки до адаптації в соціумі;
  • становлення особистості здобувача освіти, його орієнтація на подальший розвиток, самовиховання, самовизначення, самоствердження;
  • розробка педагогічним колективом нового змісту освіти, впровадження нових освітніх та управлінських технологій;
  • сприяння створенню в сім’ї соціально-розвиваючого середовища для розвитку здібних та обдарованих дітей;
  • становлення батьків, як суб’єктів освітнього процесу у закладі;
  • забезпечення психологічного супроводу управлінського та освітнього процесів;
  • створення умов для самовираження дитиною свого «Я» у навчальній і творчій праці;
  • впровадження особистісно зорієнтованих методів навчання як засобу розвитку творчого потенціалу здобувача освіти, вчителя, керівника;
  • забезпечення розвивальних можливостей уроку, диференціації підходів до організації роботи з дитячим, батьківським колективами;

Завданням школи І ступеня є забезпечення інтенсивного пізнавального та інтелектуального розвитку дітей, формування комунікативних навичок, залучення до активної творчої діяльності в секціях, гуртках, створення умов для економічного, естетичного та фізичного розвитку, підготовки здібних та обдарованих дітей до навчання в освітньому закладі.

Завданням освітнього закладу ІІ ступеня є здобуття стійких знань з основ наук, які застосовуються у творчій діяльності, здобуття навичок культури розумової праці, формування методів наукового пізнання, евристичного мислення, підготовки до ранньої профорієнтації. Залучення здобувачів освіти до вивчення курсів за вибором.

Завданням освітнього закладу ІІІ ступеня є засвоєння фундаментальних наук, розвиток спеціальних та практичних здібностей, забезпечення професійної орієнтації здобувачів освіти, підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади, самоконтроль і самооцінка власної діяльності.

Головним завданням школи є:

  • формування ключових і навчальних компетентностей здобувачів освіти;
  • створення умов для здобуття учасниками освітнього процесу понад державний освітній мінімум;
  • збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу держави;
  • розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватися, формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;
  • надання здобувачам освіти можливостей для реалізації індивідуальних, творчих потреб;
  • сприяння розвитку високої мовної культури дітей і молоді, виховання поваги до державної мови та мов національних меншин України, толерантності у ставленні до носіїв різних мов і культур;
  • пошук і відбір для навчання талановитої молоді;
  • оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів, форм навчання та виховання.

2. У 2021/2022 навчальному році колектив заклад освіти розпочне роботу над реалізацією завдань науково-методичної проблемної теми «Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу як умова розвитку творчих здібностей учнів та зростання фахової майстерності вчителя в контексті розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти» (ІІІ формувальний етап).

Для цього:

  • Створювати інноваційно – навчальне середовище у всіх видах освітньої діяльності;
  • Опанувати теоретичними основами науково – методичної проблеми «Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу як умова розвитку творчих здібностей учнів та зростання фахової майстерності вчителя в контексті розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти»;
  • Забезпечити повне виконання вимог Закону України «Про освіту» щодо обов'язкової повної середньої освіти;
  • Забезпечити повне виконання плану заходів щодо впровадження в освітній процес Концепції «Нова українська школа»
  • Створювати інноваційно-навчальне середовище у всіх видах навчальної та виховної діяльності;
  • Скоординувати зміст методичної роботи, зміст внутрішньошкільного контролю та керівництва, проведення на цій основі засідань педради, нарад при директору, систему самоосвіти вчителів;
  • Розвивати ініціативу учнів, їх творчі і організаторські здібності, небайдужість до навчання та шкільних справ;
  • Скоординувати зміст посадових обов'язків вчителів, класних керівників з метою підвищення якості освітнього процесу;
  • Опанувати теоретичними основами науково-методичної проблеми «Створення умов для формування ключових компетентностей учнів на інноваційній основі», створити інформаційно – методичний банк даних з науково-методичної проблеми;
  • Активізувати видавничу діяльність педагогів;
  • Активізувати навчальну діяльність здобувачів освіти шляхом створення позитивної мотивації учіння;
  • Створити умови для формування ключових і навчальних компетентностей здобувачів освіти засобами змісту освіти;
  • Удосконалювати систему організації освітнього процесу на основі сучасних тенденцій розвитку освіти, Концепції Нової української школи.
  • Поряд з навчальною, позакласну роботу з предметів вважати першочерговою і обов'язковою для кожного вчителя як основу роботи із обдарованими дітьми;
  • Залучати батьків до участі в освітньому процесі до взаємодії із закладом освіти. Акцентувати увагу на проблемі профілактики правопорушень здобувачів освіти;
  • Залучати педагогів до перспективних моделей педагогічного досвіду, формувати нове педагогічне мислення, прагнути до постійного розвитку, оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість здобувача освіти);
  • Надалі вдосконалювати і підвищувати ефективність діяльності учкому;
  • Дбати про раціональне використання навчально-матеріальної бази, збереження навчального обладнання, бережливе ставлення до майна.
  • Залучати психологічну службу закладу освіти до участі у освітньому процесі;

Педколектив освітнього закладу вважатиме завдання на запланований період виконаними за умови опанування освітніх цінностей, визначених у річному плані роботи.

  • Систематизувати дані щодо формування науково – методичної проблеми;
  • Удосконалити фаховий рівень педагогів у межах науково – методичної проблеми;
  • Проаналізувати динаміку особистісних переорієнтацій педагогів;
  • Вивчити результативність та ефективність впровадження науково – методичної проблеми в практику через методичні форми роботи;
  • Організувати самоосвітню роботу педагогів із практичного, теоретичного гранування основних положень інноваційних технологій, психолого-педагогічної дидактики щодо створення умов для формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу;
  • Створити та реалізувати проект «Підвищення професійної компетентності педагога як засіб формування ключових компетентностей учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи»;
  • Створити умови для комфортного і безпечного освітнього середовища;
  • Створити дієву систему оцінювання здобувачів освіти.

ЩОРІЧНИЙ ЗВІТ ПЕРЕД ГРОМАДСЬКІСТЮ

Аналіз підсумків 2019/2020 навчального року

Пріоритетні цілі і завдання школи на 2020-2021 навчальний рік

Створення необхідних умов для навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти

http://berezhkyschool.ucoz.ua/zvit_direktora.docx