Шановні батьки майбутніх першокласників!
У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 реєстрація заяв щодо зарахування дітей до 1 класу в 2020/2021 навчальному році здійснюється на період карантину у дистанційному режимі.
На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» https://school.isuo.org/ Ви маєте можливість подати заяву на вступ дитини до школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати заклад загальної середньої освіти, створити заявку та підтвердити її документами у закладі (після завершення карантину). Детальніші інструкції по роботі батьків доступні у розділі ПІДТРИМКА.
Або ж заповнену заяву (скан, фото) переслати на електронну адресу berezky.school@ukr.net та підтвердити її документами у закладі (після завершення карантину). Термін подання документів: з 01.05 по 31.05.2020 року.
Заява про зарахування до закладу освіти додається.
Батьки, які не мали можливості скористатись електронною системою, зможуть подати документи у звичайний спосіб, але лише по завершенню карантину.
Про дату відновлення прийому документів буде повідомлено додатково.
Бажаємо здоров’я та чекаємо Вас та Ваших дітей у нашому освітньому закладі в 2020/2021 навчальному році!
Правила прийому дітей
до закладу освіти
- Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування закріплюють за закладами загальної середньої освіти відповідні території обслуговування і до початку навчального року обліковують учнів, які мають їх відвідувати.
- Зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, копії свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу).
- Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.
- Право на першочергове зарахування до початкової школи мають діти, які проживають на території обслуговування закладу освіти.
Для зарахування учня до закладу освіти подаються такі документи:
- заява батьків або осіб, які їх замінюють;
- копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
- оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089;
- оригінал або копія відповідного документа про освіту (у разі наявності).
Документи, які необхідні для переводу з іншої школи:
- заява батьків або осіб, що їх замінюють,
- копія свідоцтва про народження дитини,
- особова справа здобувача освіти,
- медична картка.